Sen update

Alltså, det vart för mkt innan jag skulle hem så jag orkade inte med datorn.
Stressade sönder mig nästintill, skulle packa - städa - fixa iordning mig osv. På ca en timme, kallabalik säger jag bara! Så här kommer uppdateringen..

Idag satt vi hos våra får som fått lammungar i ca 1,5 timme. Skitsöta är lammungarna och inte alls rädda. De låg i våra knän och ville bara bli gosade med. Riktigt synd att jag inte tog med mig kameran, får gå dit efter lovet och ta kort, förhoppningsvis har alla tackor lammat då. SKITSÖTA ÄR DEM IALLAFALL!!

Ligger på golvet i mitt rum nu, så jäkla gött å va hemma. Har saknat att bara lägga mig ner på golvet.. Låter sjukt med det är gött.. Har kollat på Vampire Diaries (hallåå eller??!) och ska strax gå och lägga mig, blir en låång pluggdag imorgon (om mina planer går som de ska).

Så ha de bäst!



P r i s c i l l a

sv: Haha vem älskar inte TVD :D

Förlåt för sent svar1

TIDSTJUVEN

Fy så gulligt med små lamm. :D Jag vill också ha lamm.



sv: Tack tack! :D Baltazar tackar också. ^^



Jaha, okej. Det låter som ett rätt trevligt jobb ju. :) Ringa och prata med folk.

elina

ja verkligen :D

krle

Tjena

All bra med dig ? :)

Några planer inför påsken ?



Om du vill veta hur du kan tjäna väldigt lätt pengar så gå in på min blogg och kolla in min senaste inlägg !

(http://kjkrleblogg.weebly.com/1/post/2011/04/2310-hur-ni-kan-tjna-pengar-lttast-utan-att-lgga-en-enda-re-p-det.html)

Ida

Svar:

Vad gör du då? :)

♥ KHANGKHENG

hehe härligt, jag med.. vad hittar du på med? :D

kram

malinjohanzon

åh vad gulligt med små lammungar!

lindshe - svart bälte i shopping! -

Åhåå!

Tack så hemskt mycket för frukosttipset :)

Det är bra att få tips från alla olika synvinklar :)Jag ska nämligen gå ner i vikt...



Ha en fortsatt trevlig helg stumpan!! <33

Emma

sv; Jo det är bara bra med mig!



Vad ska du hitta på idag? :)

Neda MODE BLOGG

hej ! :D allt bra ?

© sarastille

Hej, fin blogg du har :) allt bra?

selina

sv: fin header du har . hur mår du allt bra ?<3


Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: