Svar från frågestunden

Kul att ni ställer frågor, här kommer svaren! :)

Varför började du blogga?
Jag vet inte riktigt, har bloggat av och till sen jag var 12 (slutet på sexan). Dock inte på samma blogg utan har haft 2 andra innan. Men nu bloggar jag bara för att jag tycker att det är riktigt roligt! :)

Hur många piercingar har du? :)
Jag har tre stycken i ansiktet (snakebite och septum), en töjning och sen 6 hål i öronen (om man nu räknar öronen) ^^

Om du vann en miljon, vad skulle du göra med pengarna? :)

Jag skulle bjuda familj och vänner på en resa till varmare breddgrader. :)

Vem var din fösta pojkvänn? ;)

Han hette Martin och vi va ihop i nollan/ettan ^^ haha, om det nu räknas som pojkvän med tanke på att vi var så små men.. xD

Vilken piercing har gjort mest ont?

Septum helt klart!
Har alltid sagt att töja örat är det som gjort ondast, men nu har jag ändrat mig. ^^

Vad läser du helst i bloggar?
Svårt fråga, jag läser ju så blandade bloggar. Men att läsa om andras vardag är rätt kul, iallafall om den är knasig. :)

Vilka saker kan du inte vara utan?
Oj, bra fråga.. Får nog bli kameran och datorn..

Vilket är ditt drömjobb? =)
Jag vill jobba som djurpolis i Sydafrika! :D



MADDES

Vill du bli kvällens blogg? Anmäl dig genom att klicka dig vidare på denna länk: http://maddisenj.blogg.se/2011/april/kvallens-blogg.html

elina

nä inget speciellt :) ska du?

Thessie

- aa, har du haft nån sån ?


Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: