19 april



Fick hem paketet från HM idag, är riktigt nöjd - fast klänningen jag beställde var inte riktigt i den färg jag hade förväntat mig. Men den funkar ändå ^^ får visa upp kläderna någon annan dag :D



Adara Magazine - din bloggtidning på nätet!

Åh vad kul med paket från H&M! =) Vill se vad du köpte! :D

Anonym

Sv: Jag kollar lite på tv :) Har din dag varit bra idag :)?

julia fälling

Sv; Lite svalare under förmiddagen kanske, men annars jättefint! :)

julia fälling

Sv; Yes! :D



Vad gör du för nåt då? :)

elina

nej bara i örona :)

Majuss.se

Hej allt bra idag =) Fin blogg du har :D

TIDSTJUVEN

Kul med H&M-paket. :D



sv: Tack! :D Jag gillar dem jättemycket. ^^

boosse

kul att det kom så snabbt!! nyfiken du får vis apå lördag.


Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: