YES!!


Nu saknas bara lite papper och sen får jag köra traktor helt lagligt! :D



malinjohanzon

sv: haha förstår det:)

okei:D

MATILDA ROSQVIST 13 ÅR

okej , vad jobbar du med :P?

Mamsen

GRATTIS :D Skönt att det är klart och att du fixade det 1:a ggn :) stolt mamma





-Matilda.

Härligt att höra! Vad hittar du på idag då? :)

NINA

kolla in min bloopis! Allt ska bort, därför, PANG priser! ;D

elina

najs typ inge :D

LIENE

Ja, jag hade en bra påskafton:D hade du det?

kram

julia fälling

Har du haft en bra onsdag? :)

julia fälling

Har du haft en bra onsdag? :)

bella

svar: jamen det låter ju härligt de ju ;) själv ska jag på grillfest tror jag ;)

kram

TIDSTJUVEN

Wohoo, grattis! :D

"Förrädiska situationer", haha.


Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: