Bleka håret var det ja?


Ungefär såhär ser jag ut nu... Lika galen med andra ord.

Skulle blekt håret nu, men icke sa nicke.
Någon liten töntigt idiot hade snattat grejer ur kartongen. Stod igår och skulle ta en kartong, men kartongen kändes väldigt lätt så jag kollade i den och nästan allt i kartongen var borta. Tog en annan kartong och tittade snabbt i den, jo men allt såg ut att ligga i den. Men tydligen inte, själva "pulvret" var borta. Bra gjort!
Blir bara att åka tbx och hoppas på att det går att byta, hittar inte kvittot men förhoppningsvis funkar det ändå.
Så jäkla surt bara!!



LINDSHE

Hejsan!



Det är hur kul som helst att just du ville vara med och tävla om ett kit från Stockholmsgruppen cosmetics!

Hela 15 st vinnare kommer att stråla av skönhet när tävlingen avslutas imorgon den 29 augusti!



Håller tummarna nu :)



KRAM http://lindshe.blogg.se

Anna

ja det gjorde jag :) men lägg te mig [email protected]

thilda

Jag tror att din blogg kommer att bli jättefin! ;D


Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: