Deprimerande

Är det bara jag som blir deprimerad av det här vädret?
Det bara regnar hela tiden, förutom när jag jobbar - då ska det vara fint väder. Det är så jäkla typiskt!

Anledningen till att jag inte bloggat förrän nu är för att jag varit hos pappa & i Götene/Mariestad.
Igår när vi kom hem, så satt jag, Ellinor & Edgar och spelade DVD spel.
Så jag har liksom inte haft tid till att blogga.

Och min blogg är typ den tråkigaste i hela världen, men det blir bättre sen när skolan börjat - för då finns det meeer att blogga om eftersom det händer grejer hela tiden.



Mamsen

Din blogg är absolut INTE den tråkigaste i världen, men ibland så händer det inte så mycket och då finns det inte så mycket att blogga om. Sen så har man inte alltid lust eller tid till det heller och det måste ju vara helt ok det oxå, eller hur =)





MYMiC

ahaha tack, därför jag älskar GIF:s, det gör mina texter complete (a)


Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: