Första skoldagen avklarad

Hej! Nu är första skoldagen avslutad (den avslutades redan halv tre).
Jag, Mikk, Lina, Matti, Madde, Emil och Mikael har ett heeelt hus för oss själva, vilket är grymt skönt. För nu kan man ställa in t.ex. mjölk i kylskåpet utan att behöva oroa sig över att någon äcklar sig med den. :)

Har lite kvar att packa upp, sen får jag väl ta kort så att ni får se hur vi bor :)
Dock får jag nog ta bilderna imorgon eller något, för nu är alla så trötta och ja.. xD
Om 10 min börjar en film på tv6 som vi ska kika lite på hade vi tänkt, familj på väg.

Så jag ska poppa lite popcorn nu, så hörs vi imorgon :)



Michaela

Eller hur, kände också det :( kommer bli kaos... :(

Anonym

Hej hej! :) <3



Höstkylan kryper sig fram för varje dag som går... Men om du kikar in hos mig nu så blir du säkert lite varmare eftersom att du då hittar en tävling där du och 14 andra kan vinna ett kit från Stockholmsgruppen cosmetics (värde 217:-).

Direktlänken: http://lindshe.blogg.se/2011/august/tavling-vinn-ett-kit-fran-stockholmsgruppen.html#comment



LYCKA TILL och tävla glatt! :) // LINDSHE

Marina Hockey Olsson

:D


Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: