Möblera om



Godmorgon!
Idag står mycket saker på schemat! Jag ska möblera om i mitt rum, byta garderob & storstäda.
Har så mycket saker som står och samlar damm så då känns det bättre att bli av med sakerna.
Ge bort dom i julklapp till någon släkting som skulle uppskatta dem bättre eller någonting! c:

Vad ska ni göra idag? ^_^



Michaela ☺

Har inte varit i djurhuset på jättelänge, eller har ju varit där men bara i lektionssalen :/ inte kollat hos djuren, för att marvinen haft ringorm och det <a3

boosse

tack för den tomma kommentaren :)

Isabelle

Vill du tjäna pengar på din blogg? Kika då in här för mer info. En GRYM hemsida verkligen! http://bblla.blogg.se/2011/december/tjana-pengar-pa-din-blogg-snabbt-och-enkelt.html#comment

Anonym

Heejsan sötaste !

Dagens julblogg hittar du hos mig, och det kan bli din blogg imorgon om du anmäler dig

här: http://saandriiiee.blogg.se/2011/december/dagens-julblogg-2.html#comment

Sen den 23de kommer jag lägga upp 12 vinnare och utav dom 12 ska de bli 1 vinnare den 24de! Och den vinner: Länk på bloggen, Ett inlägg, Ett smycke & länkning på min facebook och min fanpage =)

Så anmäl dig!!

PUSSSSSSSSSSSS !






Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: