Vila i Frid, älskade Kokos ♥


Kokos var väldigt konstig i söndags. Hon lät mig ta på henne och till och med lyfta upp henne. Jag kunde ha henne i knät utan att hon sprang iväg. Hon satt snällt kvar och gick runt lite på mina ben och kollade läget.
Hon var väldigt trött och när jag gav henne maskar kändes det inte riktigt som att hon brydde sig eller inte såg dem. Hon åt en eller två men sen såg hon dom inte längre, tappade masken och kunde inte hitta den.

& så igår fick jag ett samtal från mamma.
Kokos har valt att gå till änglarnas himmel - i samma himmel där Shima redan finns.
Hon har somnat in utan att ha haft ont & utan att ha kämpat sig till döds.
När hennes sista slag slog, sov hon redan.
Min Prinsessa, Kokos - Vila i Frid. ♥

Det känns helt ofattbart!
På mindre än 2 veckor har båda mina älskling tagits ifrån mig.
Vad är det här?! :(