ÄNTLIGEN!!


The Vampire Diaries drar igång ikväll efter ett stort uppehåll!
Som jag längtat efter denna dag alltså!

Någon mer än jag som kommer sitta klistrad framför tv:n 20.00 ikväll?



sanna

Hej!



Anmäl dig gärna till dagens blogg hos mig :)

sanna

Hej har frågestund på bloggen nu så ställ gärna en fråga skulle bli jätte glad då :)

Miss Åberg

aldrig sett det förut=) kanske borde göra det, alla säger att det är bra ju=)

Lisa

Tack! :)

Johanna

Haft en bra dag so far ?:)

suay

jag vet, brr!! Men ska man va en riktig kirunabo så säjer man såhär:

-nae, inte så. Det kan ju ibland va 45-

Jag tycker det är nogsåkallt, hoppas det inte blir kallare då svimmar jag

Johanna

Oja ! :D

Samma här :)

Anna

SV: :) planer för helgen annars dÅ?

Camilla

var med i dagens blogg och ta del av mina läsare! :) http://kmill.blogg.se/2011/february/dagens-blogg-1.html

suay

aah, vad bra hoppas det hjälper och jag hoppas det iaf gått ner till 30 imon, man kan ju inte va ute fy tusan!

Johanna

Yepp:)

E M M A

sv: okej, jag gör inte mycket :P

allt bra? :)

MADDES

Vad ska du göra mer ikväll då?

suay

mm, men sen är det lite läskigt att gå ut också för det blir mörkt ute typ vid 11 på dagen!!! Fatta, :O sen går det renar runt på gatorna, här i vårt kvarter ligger ju ett litet gärde om du vet vad det är??

Viktoria

Riktigt häftig blogg, jag gillar färgerna!

annsoh

Nu kör jag igång dagens blogg! Gå in och anmäl dig! Du har chansen att bli dagens blogg varje dag! :D

I D A ☆ MUSIK & FOTO

Ugh,gillar inte det. bleh



sv: Tack så mycket! Tror inte att mycket händer nu på kvällen faktiskt! Själv? :)

SANDRA-EN BRA BLOGG!!

det är så bra!!!!!

I D A ☆ MUSIK & FOTO

sv: Okok,vilken film? :)

angelica

sv idag har jag bara varit hemma och kommer bara dega ikväll då jag är sjuk, du då? :)

suay

aah, tkr jag med men inte om man blir överraskad av en som kommer springande mot en när man går på en promenad t.ex

skulle du gilla det?? Ja kanske om det var en gullig liten kalv

boosse

inte jag för jag har sett hihi

Jellan <3

JAG satt som klistrad framför TV:en hemma ^^


Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: