bakdags!


Vaknade för en timme sen, men tvingade mig själv att ligga kvar i sängen tills 10. Men vadå? Jag har ju loov!
Har precis käkat frukost också, så ska strax ställa mig och baka - energybars.
Tar foton medans jag bakar så ni får se sen ;)

Nu får jag sätta igång, annars kommer jag aldrig bli klar! :)



Over the hills and far away,
she prays he will return one day.
As sure as the rivers reach the seas,
back in his arms again she'll be.



Michaela ♥

Den texten är väldigt fin :)

sv; ♥

Anna

SV: Jo men precis.

Fröken M

Tack :) Trevlig bakstund !!

Millah

Hej... Allt bra?

Jag har igång massa roliga tävlingar & det kommer in nya titt som tätt!



Du hittar tävlingarna här---> http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Ta hand om dig =) Kramar // Millah

MADDES

Kul att du är med och tävlar om örhängena! Hur har din dag varit?

Minna

ja det var jätte kul :)

okej, det lät mys ^^

已知 Mohammedi Al-debis™

allt bra idag? :) :D <3 :P ^.^

denise

fin blogg :)

Nessie

OKi min förebild är Kristen Stewart och Joan Jett;P

Haha allt bra?

kram

:*

FIN DU ÄR, SNYGGING!





K3viN





K3viN

Fin du är kimmie






Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: