Enya♥

Sv; 7:an :) dudå?

Anna

SV: Jo men precis, tur det :P

Terese

sv; Hehe Okej ^^

Anna

SV: :) vilket är ditt favorit djur?

Anna

SV: Gulligt, hästar :)

Enya♥

Sv; första ring? ^^

Anna

SV: :) vilka chips gillar du mes?

Madde

Sv: Sjukt söta! :)

Jadå, det är bra, hur är det själv? :D

Becca

sv: jo den har vart skit bra :D hihi..

Va gör du denna söndag kväll då?? :b

sandra. wicked.

Snälla skriv en kommentar om vad som attraherar dig mest hos det motsatta könet, eller samma kön.

Är det utseendet, personligheten, kläderna, ögonen eller något annat? Vad får dig till att ta första steget och gå fram till en person?



http://angelbynight.blogg.se/2011/february/heta-killar.html



Puss!

pauli♥

ja jag har haft en superbra dag :) själv då?

kram

Jossan♥

Sv: Okeej jag tycker jag är bra ;) Vill inte skryta

Jossan♥

Sv: Okeej jag tycker jag är bra ;) Vill inte skryta

Anna

SV: Jag gillar Sour Cream Onion utan peppar :P

Jossan♥

SV: Japp :)

Madde

Sv: Hääärligt hörru! :D

Jossan♥

Sv: Tack :D

Anna

SV: Ja men precis :D

Eleonore

Ok det blev en fin burk iaf :D

Enya♥

Sv; haha okej :) händer nått kul i veckan då? :D


Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: