Framme

Är framme nu iallafall, hade tänkt städa - men jag orkar faktiskt inte.
Höll på att dö av trötthet i bussen så tänker bara ta det lugnt.
Ska packa upp och städa iordning på mina grejer iallafall. Dammsuga får vi göra senare.

Aja,
Vad ska ni göra idag då? ^^,



Annika

Det är jobb som gäller :)

E M M A

sv: okej, svarar på kommentarer :P

allt bra? :)

ida

Svar:

Aw. ):

Jag sitter i sängen och lyssnar på musik med min älskling. : ))

Har du sportlov nu? =)

lovisa

Hej är allt bra idag?:)



Just nu har jag 3 tävlingar på bloggen!

1. du kan vinna en valfri bikini/monokini från fashionbox.se

2. du kan vinna en valfri ring från parlteamet.se

3. du kan vinna 3par lösögonfransar + lim från kimstore.se



Om det är något du är intresserad av är det bara att kika bloggen:)


Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: