Fredag 25/2-11

Hej! Hade sovmorgon idag så därför har det inte blivit något inlägg idag.
Har bara hunnit ha en lektion och på den kollade vi på TransAmerica!
Den är grym!

Orkade inte uppdatera något mer igår, var jättetrött när vi kom tbx från gymmet.
Men packade ändå bara så fanns liksom ingenting att berätta.

Nu måste jag forsätta packa, är strax klar.
Vi hörs när jag kommer hem!



linnea.

MISSA INTE DAGENS BLOGG! OCH BLI PUBLICERAD INFÖR 1200 LÄSARE!:)

lovisa

allt bra idaG?:D

Hanna Skattberg

Anmäl dig till dagens blogg!:D

Johanna

Jamen oja:)

Emma & Elinor

går du på internat skola? vad coolt! :D

Cassandra

hhej fin blogg ! :)



Kolla gärna min blogg också och va gärna med i min tävling och jag har alltid frågestund i min blogg ! :)



//Cassandraa!

Jennifer

Har min första frågestund i bloggen så fråga på :)

Marte

Ha en flott dag! :)

michaela ♥

När gymmade du?! :O

sv; ja riktigt bra :D


Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: