Jag hatar det här...

iallafall just nu. Jag vill hem, jag vill hem till tystnade och plugga!!
Fyfan, ni skulle bara veta hur jobbigt det är med folk som springer o gapar o skriker i korridorerna.. Har dem inte egna rum att vara på? Har inte dem grejer att plugga på..? HÅLL KÄFTEN FÖR FAN..! GAHH!

Har börjat på historian. Kommit en bit påväg nu iallafall.
Håller just nu på med den Amerikanska revolutionen, ska bara finslipa den lite och sen går jag vidare till den franska revolutionen.

Vad gör ni för roligt en måndag som den här?

(sista chansen att vinna bloggsvar nu, avslutas ikväll 23.59.. Ställ den roligaste, kreativaaste, konstigaste frågan i bloggsvarsrutan i menyn!)



Jenny - tankar, foton & musik

Nu har jag lämnat blogg.se för att börja blogga på spotlife istället. Jag hoppas att du följer med mig dit? =)

/F.d penajs.blogg.se



nu:

http://www.penajs.spotlife.se

MADDES

Nu är vinnaren av örhängena utsedd. Gå in i bloggen och kolla om det var du som vann och följ i så fall instruktionen i inlägget :) Kul att du deltog, det kommer fler tävlingar framöver!


Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: