Jag känner en ko

Strax börjar min näst sista lektion, är rätt trött så ska bli skönt att få sluta.
Blir att packa, träna och plugga ikväll - men då kan man åtminstone ligga i sängen..


Redovisningen gick som en dans på rosor! :)
Fast min ena fusklapp försvann på vägen, haha.



boosse

fusklapp? vad är det jag hör ;)

kul att det gick bra!

Jojjjjoh - No regrets, shit happens

Söt blogg!

emma

sv: okej, bara umgås med min kille :D

Becca

sv: okej :)

Jo har du hört talas om filmen

"Hur många lingon finns det i världen"?? :D

Ellinor

tack så mycket :D

Jojjjjoh - No regrets, shit happens

Läääget? :)

boosse

JAg vet :)



ja, filmen var väl rätt så bra :)

Anna

Skolan sj dÅ?

emma

sv: japp:D

Annika

Skönt att det gick bra!


Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: