Love and other drugs


bild lånad härifrån

Sitter på bussen just nu påväg in till Göteborg med Mikk. Vi ska in till stan och möta upp Madde & Matti som åkte in lite tidigare.
Vi ska kika lite i affärer och sen bär det av till bion. Vi ska nämligen se Love and other drugs.
Så vi är inte hemma förens vid tolv inatt igen - så vi hörs inte förens imorgon!

Föresten, provet gick helt okej :>

Ska ni göra något kul ikväll?



sauy

ok, vad gör du idag??

Mathilda - Unique & Fabulous

sv: pengar :)

Mathilda (^__-) *Wink!*

Sv: Tack! Allt bra! :)

Fin blogg! <3

E M M A

sv: Så bra, jo då :P

göru? :)

feztis

Kul med bio, hoppas filmen är bra och att ni får det trevligt :)

Brunett-Mirre (^.^) ♥

Hej, fin blogg tjejen :) hur mår du idag? ♥

Lovisa; Livet i Portugal

Åh den filmen är jag riktigt sugen på se också! ;) Du får skriva sen om den var bra eller inte!

Nessie

Ett tvprogram på 1;)

Går du på någon aktivitet?

kram

Evelina

Nu är vinnaren dragen i dagens blogg! Vem de blev finner du HÄR http://evelinasjavlablogg.blogg.se/?tmp=02190411



En ny tävling om dagens blogg sätts igång direkt med två vinnare denna gång, så anmäl dig gärna igen!



Ha en underbar kväll!

linni

SV: Tusen takk :)

Agnes

Åh, den filmen ska jag se!

sv: Härligt! Ja, jag har varit i skolan och sedan tränat :D själv?

Adine

Berätta om filmen var bra sen :D

Svar: Tack så jättemycket! Kram!

Josefine

hejsan! :) allt är bra med mej.. sj?

Mikaela

Jadå :) med dig?

Millah

Hej... Allt bra?

Jag har igång massa roliga tävlingar & det kommer in nya titt som tätt!



Du hittar tävlingarna här---> http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Ta hand om dig =) Kramar // Millah

Marina

Men oj, sten tuff blogg! :D

Kolla gärna min och skriv vad du tycker, skulle göra mig glad! :) följa varran på bloglovin kanske?! :D

frida

va filmen bra? :)


Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: