next

Tjolahopp, sitter på bussen in mot Göteborg nu. Ska in till Kawaii Design och kika på en grej snabbt bara och sen åker vi hem.

Får se om jag bloggar något ikväll, men något litet inlägg borde jag hinna lägga in ;)
Annars hörs vi imorgon bitti :>



Nathalie Nyrén

hoppas att du får en bra dag :)

feztis

haha ja det måste man göra ibland :)

E M M A

sv: Så bra, jo då :P

göru? :)

Johanna

Typ, "ett ljus i mörkret" eller "flammande kärlek". Fanns två alternativ till men de kom jag inte ihåg ^^

Felicia :)

sv: det är bra med mig :) vad gör du??

bloggamanda-det är drömmen man vill ha och verkligheten man får ta.

sv:nu har jag lakt till dig! :D

säg till när du lakt till mig:)

Madde

Sv: Så lite sååå! :D

angelica

allt bra? :)

ness

Förlåt för mitt sena svar:P

Allt bra?

kram


Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: