smaaaart

Känner mig tung i huvudet, tur att det bara är sista lektionen nu. Dock hade det varit skönt att inte ha någon lektion alls. Tror vi ska starta upp ett nytt område i historian också. Om jag får gissa så tror jag att det blir 1700-talet.

EDIT: Jag hade rätt.. :D

Vi skulle tvätta förut, men bara en av maskinerna ville funka. Hade slängt in alla mina kläder (nästan) i maskinen som inte ville funka, så den hade låst sig - så fick inte ut kläderna. Efter mkt om och men ringde vi jouren. Det visade sig att någon stängt av vattnet till maskinen. Så det funkar nu igen. haha

Vi hörs



nejsi@soclog

taack :)

Jossan♥

Sv: Okeej skit snygg, okeej ;)

Brunett-Mirre (^.^) ♥

svar: jag är 12 år :) hur många besökare har du per dag? /kram<3

Mikaela

nja inte precis :) själv?


Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: