Snööö :(


bara för det så får mamma stå för bilden..

Snön bara vräker ner utanför fönstret, skitstora flingor är det också!
Jag vill inte ha mer snö nu, Lina berättade att det skulle bli upp mot -20 grader den här veckan, usch! :(

Vad tycker ni om snön?



Johanna

Taack:)

Vars bor du?



Allt är bara fint, lite nervös bara:) sj?

LIFE OF FANNY

TÄVLA OM ATT BLI VECKANS BLOGG HOS MIG!



http://flanny.blogg.se/2011/february/bli-veckans-blogg.html#comment



Lycka till!

Anna

SV: Praktik sj dÅ?

Becca

sv: okej ;)



Jo jag har en liten fråga ang dieter :)

Och jag undrar vad du tycker om den "populära" barnmats-dieten som många kändisar använder sig utav??

Madde

Snö kan bäl vara mysigt, men nu tycker jag att det räcker!

Mamsen

Tack för att du förknippar mig med snön då ;)

Men det är väl bra med snö i lagom mängder till sportlovet. Då kan vi kanske dra till Kulhult =)

Erica

Haha, du är sjukt cool :)

Grym blogg :D


Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: