Twitter

Har packat klart nu & städat. Är bara lite småsaker som ska med nu, men det är sånt jag får packa ner imorgon bitti.
Ligger i sängen och försöker lära mig twitter, går inte alls särskilt bra måste jag säga.. xD
Ni kan även följa mig där, tror att det går att söka på Bimbolie.. :)

måste snart ställa mig och laga mat också, låter inte alls lockade..
men men, det måste göras det med, hehe.

GLÖM INTE BORT TÄVLINGEN SOM AVSLUTAS IMORGON..



alicenilden



VIll du bli dagens blogg? http://anilden.blogg.se/2011/february/dagens-blogg-1.html

kraam

Nicole

Sv: Åh, tack själv! :D

SAGA HAGELIN- FOTOBLOGGEN FÖR ALLA

var gör du dina designer? :)

suay

kollade du Alpina VM??

feztis

Den är riktigt bra, en av de bästa filmerna som har gjorts :)

bloggamandas-det är drömmen man vill ha, men verkligheten man får ta.

sv::)

hur mår du?:)

Ninni

Sv: Usch va jobbigt! Skolan tar verkligen mycket av ens tid.

boosse

du har ju vart ledig hela veckan, de ha rjag ju inte tänkt på! hade du tid något dag kundedu ju ha kommit förbi.

E M M A

sv: okej, jag lyssnar på musik :P

händer idag då? :)

~linnea

SV: Wtf.. Något fel på min dator :c

LINN

Sv: Tack :)

Ninni

Sv: Det är sjukt jobbigt.. men själv så tar man studenten snart! Hahah

suay

tack :P

Du är också söt :)

Har du kollat Alpina VM??

feztis

Aha okej, det lät gott :)

ness

Mkt bra:D

Tagit årets första vinterdopp:D

Me like!

Vet du vad The addams Family är?

kram

emma

hej, fin blogg :)

vad gör du ? :D


Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: