Onödiiigt?

Kom hem för en halvtimme sen eller så.
Trevligt värre var det allt i Götene :)

Får se vad kvällen erbjuder.
Måste som sagt börja packa..

Innan vi åkte hem så svängde vi förbi City Cross en snabb sväng..


Nä, nu får jag ta mig i krage och börja här.
Vi hörs!



Cassie - Virituellaryttaren

Tack :D Hur hittade du in på min blogg? :)

sauy

ja, dem är jättesöta.

:) Tack, ja blev rätt nöjd med den.

Ninni

Sv: Skola, praktik och möten så det blir rätt så fullt upp! :( Puh..

Själv då?

~linnea

SV: Jo.. Om du går ner några inlägg till det inlägget där jag äter chips med en kompis så ser du att alla inlägg har stor text. :)



Okej, jag är allergisk mot vissa pälsdjur, damm, pollen, äpple, päron och massor med andra frukter ^^'

Nicole

Vilken söt header du har! :)

MADDES

Hur ska du spendera din söndag?

AB PW

jo tack allt är bara bra med mig (: med dig?

AB PW

jo tack allt är bara bra med mig (: med dig?

E M M A

så bra, jo då :P

vad gör du då? :)

Johanna

hihi lika bra det ;)

feztis

Vad gott det såg ut med pringles :p



Har du haft en bra helg?


Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: