ännu ett onödigt inlägg.

Åh, jag borde rycka upp mig och göra något.
Har legat i sängen framför datorn nästintill hela dan.
Äh, skyller på att det är söndag :)

Funderar på att göra en ny header också, har redan tröttnat på den jag har nu.
Men men, får se hur jag gör ^^



Minna

sv: nae, jag har bara jobbat och det har jag gjort hela helgen. har du gjort nått kul? :)

Miss Åberg

sv: nä, har inte planerat nåt än faktiskt! sj då?

Ninni

Sv: Haha det är skönt! Jag skulle gärna vilja vara med men jag kommer tyvärr inte på någon bra/kreativ fråga. D:

Ninni

Sv: Fast en vanlig fråga ger mig ingen chans till att vinna. ^^'

Ninni

Sv: Jag kan försöka i alla fall!

suay

ok, ja det gjorde jag. Jens byggmark kom tvåa i superkombinationen. :)

Ställ fler frågor! :)

feztis

Skönt att kunna slappa hela dagen :p



Anna

Haha, jaa du det blir ganska gånga spindlar ;D du får hälsa på skolans spindel så kanske han kan lära dig om spindlar typ spindelspråket, så kanske det inte blir så farligt?! haha! kanske inte riktigt så enkelt men xD


Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: