15.11 - 16.11

Bussen går om en timme, lite segt att sitta och vänta - men med gott sällskap och en dator så tar man sig igenom dem mest jobbiga och långtråkiga stunderna ändå.
Får se om vi hörs något när jag kommer hem, kommer hem vid åtta ikväll så får se om jag orkar uppdatera något då.
Annars hörs vi imorgon :)




Becca

Nu lottar jag ut 3st inviter till bloggsvar.. Och dessutom får vinnarna en länkning på min blogg och får ta del av mina 800-2000 läsare ;)

Så passa på att del ta vet ja :b

Becca

sv: just perfect, fredagsmyyyys ikväll :D hihi..

Är det ngt speciellt som du bara MÅSTE ha på när du har fredagsmyyyyys eller bara mys?? :D

KKUNGEN

Nu är röstningen igång som du anmält dig till.

Upp till dig att be så många som möjligt att rösta på dig fall du vill ha en enklare chans att få ta del av mina 1400 läsare.

Det står hur mkt röster var och en har på bloggen. Lycka till!

♦ • . josefine

sv: okej nice :)

jag går samhäll med inriktning kultur, sjdå? :D

LORISSA LOVEBOMB

sv: Javisst :)



Vad händer mer ikväll då? :)

Sara

Allt bra idag då? :)

K

stackare.. men hoppas det gick bra =)

Jossan♥

Sv: japp, vad bra :)

michaela ♥

Jafan :D vad gör du?



Du har btw inte lust att rösta på mig här -> http://www.nattstad.se/NathalieSorting?id=1290406 , hade varit skitgulligt! Skriv gärna om du gör det så att jag kan säga tack. Gillar du inte såna här kommentarer så ta bara bort den. :)

michaela ♥

Ja :D

Nessie

Vgd?

kramkram

p.s du har så söt blogg!

daniella

Va söt header :D

pauli

ha en trevlig helg :)

kram


Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: