18 Januari 2011


Blev inget mer bloggande igår efter historian pga att jag var ute och gick med Michaela & en liten stund efter det satt vi och pluggade på djurkunskap (prov på torsdag) - hela kvällen!  & internet stängs av vid elva så kunde inte uppdatera när vi var klara heller, för då var klockan halv tolv.


Fina krokodileeer. (min bild)


Hur som helst börjar vi dagen här borta med djurkunskap följt utan Växt & Djurliv. Fråga mig inte vad vi har för lektioner sen, för det har jag inte en susning om. haha



michaela ♥

hihi :D

Cornelia

Hej!

Besöka/följa min blogg eller anmäl dig till veckans blogg.

www.cornelijaaa.blogg.se :)

♥ Mallan Brallan ♥

svar: haha okej, jag ska snart dra, svarar på massa kommentarer innan x)


Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: