23 januari 2011


Jag är uppe med tuppen idag. Vaknade runt halv åtta och har redan hunnit med att slå in födelsedagspresenter och tömma resväskan som legat på golvet hela helgen.

Nu sitter jag här i köket igen, med pärlplattor och pärlar. Men vadå? Det är ju kuuul :D
Lägger in bilder på det jag gjort senare, eller om en stund iallafall.

Har ni några planer idag?



bella

Godmorgon sweetie

allt bra med dej?

fin blogg =)

kramiz<33

bella

svar: härligt att höra de sweetie =)

ja det är gott med nybakde bullar ;)

jo det är bara bra med mej :D



vad ska du hitta på idag då ?

kramiz<33

Beatrice Jakobsson (foto)

sv: tack :D!

feztis

God morgon!

Låter roligt att pyssla med pärlor, brukar vi göra ibland här hemma :)



Idag har vi inga planer för dagen utom att jag ska tvätta hela eftermiddagen suck

Sara - Only me

sv jodå <3

MOLLY

Beatrice Jakobsson (foto)

sv: okej :D<3

~linnea

SV: Det gick jätte bra :)

Okej, härligt!

Var i göteborg igår hihi .3

bella

svar: ja men det låter ju nice de sweetie =)

själv ska ja gymma med en kompis idag och sen vet ja inte riktigt vad jag ska hitta på riktigt ;)

kramiz<33

feztis

hehe okej, jo men det är roligt när man hittar tillbaka till gamla hobbys :)



Nja, finns ju roligare saker att göra än att tvätta :p

Tina Juwel

fin blogg ;)

johanna

jätte söt blogg!:o

mina planer skulle väl vara att sova.. så jag blir frisk någon gång.. "söndag är sovdag" som jag brukar säga.. :)

Amanda Rieem

Kika in bloggen! Det ligger uppe bilder från gårdagens event, Nelly High Heels Winter Toru 2011. En massa mingel med IDOLERNA bjuds der bland annat på !



KRAM KRAM


Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: