Aj :(


Jag sa ju att jag fått skoskav, men inte att jag fått äckligt STORA blåsor på fötterna. & inte nog med att dem gör ont så är dem torra också, så ska ta och smörja in dem sen. Iallafall, tror ni att jag kommer kunna gå imorgon eller?  Tror jag inte.. Ehe, kul!

Men jag kan ju iallafall nöja mig med att jag har fina naglar..

Extranöjd med hjärtat på ringfingret.

Nä, nu ska jag fortsätta packa. Hejdå.



Monika

Blir bara en lugn hemmakväll framför tvn :) du?

boosse

aj, aj! de där ser inte gott ut!



det hoppas jag allt att du gör :)

ANTON - målet att bli fotograf

tack! :)

MISS TILLY

Jaha vad roligt :D hoppas det går bra för dig!

Rebecka

Sv: Tack, vad rar du är! =)



Jodå, det är bra, själv då? =)

MISS TILLY

Får hoppas på det! har lyckats göra klart en uppgift iaf :)

Caramellus

Sv. Okej. Jag kollar just nu på Tv.

已知 Mohammed☆ Al-debis™

Nu är Dagens blogg avslutad.

Kolla om du vann. Om du inte vann så har du en ny chans att vara med imorgon och glöm inte besöka vinnarens blogg om du inte vann.



Tack , det var jätte kul att du var med och tävlade.

Hoppas du är med igen imorgon :)



^.^

FREDRIKA

Sv; Tack :) Härligt samma här!

Chleo

Ajaj :S

dina naglar var jättefint målade!


Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: