Dagens sista lektion..

Är historia, så slutar om ca 40 minuter. Alla sitter just nu och pratar om APU och sista veckan för historia. Inget intresserat.
Men nu börjar det likna något.. Norden nästa ;)

Vi hörs!

Ladda mobilen gratis



Leia ♥

Har varit ute med hunden i solen, det var roligt för jag har inte sett solen på några dagar nu :P

Själv??

LINDAVIOLA!

sv; Ja, det är bra med mig, sjäolv :)?

Beatrice Jakobsson (foto)

sv, vad bra :D

typ inte! ;)

du då?<3

HANNA

Tack :D Jag ska snart iväg och träna, du då? :)

已知 Mohammed☆ Al-debis™

Hur e de'?

Ha en riktig bra dag<3

Beatrice Jakobsson (foto)

sv: okej :D

nej ingetsjälv?<3

Mamsen

Sv: ja än så länge är det bara på fredag jag inte ska jobba så det är bra. Kram





Shorty&myzan

Kul att du vill vara med i dagens blogg ! :D Lycka till!



härligt att höra :d

imorgon är det skola hela långa dagen själv då? kram

Sara

Historia är rätt kul :)

jossefin gunnarsson

sv: okej, ja :)



träningar, shoppa, kompisar och plugga. ^^ själv?

LINDAVIOLA!

sv; Du hoittar veckansplanering längre ner i bloggen ;).

Anonym

SV: ja, sj då?

carrooooo

Anmäl dig gärna till "veckans blogg" som är uppe nu! :)

♥ Mallan Brallan ♥

svar: Kul att du är med och tävlar om en fett stor länk på min blogg! :D SPAMMA HUR MYCKET DU VILL, större chans att vinna en fett STOR länk på min blogg ;)



good (y)

va göru? :D

cecilia

SV: Den såg godare ut än vad den va :(

MADDES

Nja idag har jag mest pluggat och tränat. du då?

~linnea

SV: Härligt att höra! ^^

Vad gör du då? :3

Derya Bahceci

Historia tycker jag är tråkigt, matematik däremot, det är KUL!

emelie

va kul med en sånn färgglad blogg! :)

Becca

sv: hihi själv är jag en månklar nattuggla ;)

älskar att va uppe länge och framför allt att sova läääänge ;) Just nu har jag grus i ögonen och dem kliar som attan :b haha!!



Hade du en bra dag igår?? :D


Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: