Framme + Lina

Kom fram för ungefär en halvtimme sen, helt ensam. Mikk kommer inte förens ikväll & Lina brukar ta en senare buss. Höll på att somna flera gånger på bussen hit, var såå jäkla trött. Men nu är jag här iallafall. Första lektionen på veckan blir engelska.

Bjuder på bilder från förra veckan..



Fint blev det i vilket fall som helst :)

Nu ska jag göra annat, så vi hörs ;)



KKUNGEN

Lagt till dig nu, säg till när du lagt till mig :D

Anna

SV: Härligt samma här :)

cecilia

SV: Tack! Du med :)

Ja, det är bra, själv då ? :)

cecilia

SV: Tack! Du med :)

Ja, det är bra, själv då ? :)

annica

söt header

Millan

Aj, såg inte så skönt ut direkt..men som du sa..fint blir det iallafall :)

Leia ♥

Tack detsamma!



Allt är bra, själv då?? :)

Beatrice Jakobsson (foto)

sv: tack så mycket :)

jo det är bra här själv? :)

Karin

i Bangkok! vi var där på weekend för ett par helger sen:) du kan se mer bilder därifrån under min resekategori

Hoppas du har en fin måndag:)

Mamsen

Vilka sköningar ni är. Bara älskar Linas min :)


Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: