freeeeeedag!

Idag har vi städat hos mössen, kaninerna/marsvinen & i ett akvarium.
Vi skulle även fått se majsormen äta, men den ville inte äta. Så det missade vi.
Eftersom allt gick fort så hann vi även med lite pälsvård av marsvin och kaniner.



Nu ska jag börja packa och sen typ fixa iordning mig. Är egentligen bara halvklar, haha.
Sen åker jag hem till pappa och stannar där över helgen. Får se om han fått ordning på sitt internet.. Men det tror jag nog. Har fått hem grejerna jag beställde från H&M förra veckan också, antingen får ni se det senare idag eller imorgon eller så :D

Men nu ska jag sätta fart här, 2 timmar kvar tills bussen går ;)



KKUNGEN

måste fan kolla upp och se när jag har :O

KKUNGEN

jasså, hur länge har du följt mig då? (: yes lägger till dig nu <3

linnea :]

jätte härlig blogg! allt bra?:)


Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: