Godkväll

Sitter nu här och det är mörkt ute. Rätt ovanligt eftersom klockan bara är halv sex, inte sant?
Blä för mörker och elände.

Tyson the dog är fortfarande här, vet inte riktigt när han åker hem - men han är ju knappast till besvär om man säger så. Han ligger just nu på mattan under bordet och sover gott. Fast nu vakna han eftersom jag nös. Busigt va? :>

Lite senare ska jag och mamma ställa oss och laga mat, vad det blir vet jag inte än. Grönsaker hit och dit. höhö,


Tyson hälsar!



Anna

SV: nice söt hund :) är med vänner :)

issi

Nej, jag menar din syster! :D

Du köpte ju klänningen till din syster..

men hon kanske får veta.. :P

glöm det!!



Riktigt fin hund iallafall!!! :D

kurdisk muslimsk tjej <3

Godkväll =)

kurdisk muslimsk tjej <3

tack detsamma <3 jepp allt e bra <3 hur e det själv?=)

följ mig på bloglovin <3

nicklas

hej1 ja allt e bra sj då ? :)

Anna

SV: kan tänka mig det :P

Amanda [Foto & Vardag]

Ååh så söt hund! :)

JOSEFIN GARD - TRUE ME

så söt :D

allt bra ?? :)

JOSEFIN GARD - TRUE ME

det är bara bra med mig :)

vad gör du ??

tjohej vad det går mellan pattar & lår!

så jävla söt hund : )


Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: