Hemma igen

Kom hem vid halv sju, kvart i sju. Var i Skara vid sex, sprang iväg till posten och hämtade ut ett paket
(Jaaa! :D, jag älskar att få paket!) & sen åkte vi iväg och handlade.
Hittade faktiskt en hel del i Göteborg, även till mig själv - ego igen, haha.
Skyller på att det var rea och jag älskar rea! Fast vad jag köpte får ni se imorgon då jag ska göra annat nu, familjen ska nog kolla på någon film eller så. Så blir ett snabbt inlägg.

Men lägger in bilder så fort jag vaknat imorgon ;)
Vi hörs!




sarah

Fin blogg!

Kikar in och hoppas att du får en trevlig lördag! :D



/Http://shms.blogg.se

已知 Mohammed☆ Al-debis™

sv: Tack tack<3

<3 Är jätte glad. Snart ska vi till BION , RESTURANG , ÄTA TÅRTA OSV..



<3


Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: