Jag orkaaaaaaaaaaaar inte!


haha, jag kan inte titta i kors.. Fråga mig inte varför.. xD

Jag orkar inte städa, har knappt börjat än. Har liksom suttit här och inte gjort ett piss, målat naglarna osv. Men nu måste jag fan ta tag i det.. Ge mig orken tack?
Senare tänker jag gå ut och gå en lååååång promenad. Även fast det säkert är snorhalt ute!

EDIT - Nu är klockan snart tre så nu tänker jag gå ut på en lååååång promenad! Sen återstår bara det sista av packningen och att dammsuga rummet. Skööönt! Vi hörs sen!



MISS TILLY

Jaha, coolt! :D skönt att "flytta hemifrån" så tidigt :D

kurdisk muslimsk tjej <3

söt bild :D

Caramellus

Fin blogg! Rolig bild, fniss =)

Caramellus

Sv. Varsågod! :)

Allt bra i dag?

MISS TILLY

Tack för tipsen! Sitter kvar på skolan ännu men kan inte ta tummen ur röven och fixa mina uppgifter, blir galen. :p Ska nog sätta mig ner vid köksbordet långt ifrån datorn när jag är hemma. haha :D



Härligt att du trivs och klarar dig, inte alla som gör det när man är i den åldern :) Vad pluggar du för nåt?

FREDRIKA

Fin blogg :) allt bra?

boosse

vill du ha champinjoneer? kom då!

kurdisk muslimsk tjej <3

jepp allt e underbart :D hur e det själv sötnos ?=)

har du sett roliga klippet på min blogg ?=)


Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: