koooooooooooooorv!

Någon som vet hur man får tracking-koden från bloggerfy att fungera?
Den fungerade prima fram tills dess att jag bytte design och allt..
Får det verkligen inte till att funka.

Någon som vet vad felet kan bero på??



angelica

sv jag mår toppen :) du då?

Shorty&myzan

haha okejs:D va ska du träna?:D

Sara

OPI säljs på vissa frisörsalonger och även KICKs säljer dem :) Mini-kitet kostar ca 220kr och ett nagellack i vanlig storlek kostar ca 139kr :)

已知 Mohammed☆ Al-debis™

sv: Tack, lägg till mig på bloglovin så gör jag det med<3

Beatrice Jakobsson (foto)

sv. låter bra :D!

Beatrice Jakobsson (foto)

sv: ja det gör jag, du då? :D

已知 Mohammed☆ Al-debis™

sv: hehe jahp de gör vi,...



vad gör du nu då?

Sara

Jag ska snart in till stan och träffa en kompis :) Du då? :)

cecilia

SV: Oftaa? :D

michaela ♥

Ja verkligen :D

ja visst, kan ju försöka iaf ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: