Lunch

Nu har halva dan gått & vi har städat allas (förutom råttornas) burar idag. Råttornas bur städade vi igår.
Allt gick enligt planerna så jag gick iväg till reptilerna och matade fiskarna och bytte vatten hos reptilerna. Dem får mat i eftermiddag. Jag var tvungen att sticka in handen hos den äckliga chilenska fågelspindeln bara för att ingen annan var där, fast jag sprutade där inne först med vatten så att spindeln gick in i sin grotta. Tilläggas bör att den har en växt som behöver vattnas, därav sprutvattnet.



Hoppas på att vi får hålla ormarna idag, dem är så söta!
Nu i eftermiddag ska vi byta vatten hos fiskarna och även byta vatten hos saltvattenfiskarna. Dem har en sjöstjärna med jättelånga armar (inte en vanlig sjöstjärna med andra ord) som är lite småäcklig. MEn den är inte alls giftig eller vass, men ändå.
Vi ska även ge alla reptiler + gnagare mat.

Men nu måste jag strax kila, börjar snart.
Men vi hörs senare! :)



Milla

SV: Okej låter bra..

min helg har varit helt okej..

allt bra annars?

Molly Bergström, UPPSALA

Förlåt för sent svar =/ har knappt orkat suttit vid datorn. Hur mår du? KRAAM

Madeleine

Fy va jobbigt. Vart har du APU någonstans? :) Pusss

Becca

sv: okey:)

allt bra idag? :D

Mamsen

Sitter här och är såååå avundsjuk ;)

Vill oxå vara med djuren =)






Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: