Mmmmmmm

Gillar att titta på nakna grabbar som springer runt och dansar/spelar/sjunger medans jag räknar matte!


MUMS!



WiMa Designs UF

Hej!

Vi (Malin och Sanna) har ett Uf-företag som säljer sköna bloggdesginer till ett bra pris! Kolla gärna in för att se om det är något du är intresserad av eller tipsa en kompis om oss!

Emmie

Fin blogg du har :)

beatrice Jakobsson (foto)

sv: jag går media :)

du då?

已知 Mohammed☆ Al-debis™

sv: jag e hemma och bloggar, e sjuk idag

beatrice Jakobsson (foto)

sv: kul :D

jag har jätte roligt!

已知 Mohammed☆ Al-debis™

sv: Tack<3

Frida Schneider

Jag älskar the ark framför allt Ola Salo då!

beatrice Jakobsson (foto)

sv: jaa :)

Molly Bergström

Ja verkligen hihi :D

Vad gör du?

已知 Mohammed☆ Al-debis™

Nu är tävlingen (Dagens blogg) avslutad.

Klockan 15.00 så kommer vinnaren

att synas i bloggen - Kolla in bloggen då och kolla

om du vann eller inte.



Om du inte vann så finns det en ny chans idag klockan 20.00.



Det blir jätte skoj och du tävlar igen om du inte vannn.



Tack och lycka till :)

Shorty&Myzan [two in one]

Okej vad härligt :)

Kram kram /shorty

Molly Bergström

Pluggar du genom datorn? :D

Miko

SV: Tack tack (: /Kraaam Miko!

Shorty&Myzan [two in one]

åh tycker du de? :) TACK!

skönt med lite nytt!

Kram kram /shorty

Beatrice

sv: Jo tack det är bra. Höhö, du går på strömma va? owo

Becca

sv: bara bra faktiskt :)

Va har du hittat på idag då?? :b

Felicia :)

HEJ SÖT :*

Vilken fin blogg du har :)

Hur är det med dig idag?

KRAAM

josephine

hej! allt bra idag ? :) kram

tusse

sv Tack detsamma :) Jag kollar lite på tv oså sj?? :)

madeleine :)

- ja det är bra, hur är det med dig?

Beatrice Jakobsson (foto)

sv: ta kort, du då? :D<3

Beatrice

SV: Awesome, slutade där i november typ ^-^'

Shorty&Myzan [two in one]

Är ju ganska dyrt att klippa sig tyvärr :(

Felicia :)

sv: det är bara bra med mig också :) gör du?

Mathilda Hell

sv: tack :)

felicia andersson :)

OLA SALO, läs baklänges!


Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: