Pärlor..


Ni får två bilder av alla pärlplattor jag gjorde i helgen + en bild på matti.

Ska nog sätta mig ner och pärla en liten stund, skriva snabbt om dagen och eventuellt börja läsa på till historiaprovet. Vet inte om jag orkar börja idag, annars börjar jag imorgon eller på onsdag. ehehe

Men blir sista inlägget för idag, så..



Jossan♥

Sv: Nepp det vanliga sen ska jag tävla på lördag sj? :)

Miranda Nyström

Jag behöver hjälp! kan du hjälpa mig att hitta någon bra text som man kan tatuera in?

om ni hjälper mig lägger jag upp länk på era bloggar!

Suzze

Nawh.. vilken söt!

Speciellt den med svampen :D

ness

Engelska, svenska, hkk, bild, musik:D

Ska du se Guldbaggegalan?

kramkram

elin andersson

vill du se naken bilder på Alexandra "kissie" Nilsson?

gå in på http://elintursch.blogg.se !

Linda

jag mår bra :) själöv?

feztis

Tack så mycket :)

Izabella är 4,5 och Alvar är 3 :)

Anonym

min har varit bra :) e helt död nu bara haha

filippa

sv; jomen allt är bra med mig :)

hur är det med dig?



och måste bara fråga, tycker du det är svårt att hitta vart man ska kommentera på min blogg?:)

daniella

sv. umgås med vänner, kanske gymma, kanske plugga, gå till skolan.. inga direkta planer :) va ska du hitta på i veckan då?

IssaTrönnblom

hur mår du idag då? ;)

Sara

Sött! :)

lovisa

http://lovis-a.devote.se/blogs/7755230/klaeder-till-salu-.htm#WriteComment - billiga kläder till salu. kika in om du är sugen :)

Mathilda - Unique & Fabulous

har du någon favoritlåt ? :)

michaela ♥

DUKTIG DU ÄR :O


Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: