rösta på mig? :>


Ska snart iväg till pappa en sväng hade jag tänkt mig, han fyllde ju år i onsdags. Måste bara ringa och kolla så att dem är hemma, men det gör jag sen. Blir inget eftersom pappas tjej ligger magsjuk.
Igår kollade vi på film här hemma, fast jag somnade efter typ en halvtimme så gick och la mig istället. Dock har jag ingen aning om vad filmen hette. Bra koll man har va?



Nu ska jag sätta fart här,
& föresten, det skulle va asgulligt ifall ni ville rösta på mig här.
Jag är nr 4.
Ni får gärna säga till om ni röstar/har röstar - så att jag kan tacka er!

Ha de bäst nu! Så hörs vi senare ikväll!



Sara - Only me

sv härligt :)<3

allt bra då? :)



Kul att du är med o tävlar sötnos<3

får önska dej lycka till & en toppen dag!

Sara - Only me

sv helt okej :)

okej sötnos gör inget hihi<33

Astrid

re; tack så mycket ! :D

Therése

SV: Tack så mycket :D Vad härligt!

Själv ska jag dansa, träffa vänner och plugga :)

Är allt bra med dig idag då? :) Kram

Felicia

hej, fin blogg :)



var med och tävla i veckans blogg hos mig! läs mera på min blogg om tävlingen :)

Sara - Only me

sv ingen aning <3

sj ?<3

Beatrice Jakobsson (foto)

sv. tack :D

inte mycket du då?<3

GUEVACCI

japp, aha skoj ;) Händer resten av helgen? =)

Sara

Tack, snälla du! :D

Jag mår bra idag, men börjar nog bli lite förkyld :/

Beatrice Jakobsson (foto)

sv. okej :)

Molly Bergström, UPPSALA

Morrn morrn :) vad har du för planer idag?

Hoppas du får en bra lördag :)

Anonym

tack tack :) allt är toppen med mig, hur är de själv dåå??

Jossan♥

Sv: Japp, inget planerat sj? :)

felicia

haha aa :)

feztis

haha smart idé kanske så man ska göra för att få något gjort här hemma ;)



Vi har haft min pappa på besök här en stund och lite senare ska vi möta min mamma och gå och mata ankorna, annars blir det nog lugnt :)

Molly Bergström, UPPSALA

Mys med älski :D

Jossan♥

Sv: Okeej, neej bara träna sj? :)

Beatrice Jakobsson (foto)

sv. skola, du då? :)

feztis

haha ja, det är ju huvudsaken ;)



Jodå, det är mysigt, var ett tag sen vi gjorde det nu och barnen tycker det är roligt också :)

felicia

nej ska du? :P

Therése

SV: Det är jätte bra med mig :D

Beatrice Jakobsson (foto)

sv. okej :)!

Jossan♥

Sv: Okeej vad kul :)

Molly Bergström, UPPSALA

Mys med älski hihi :D

Molly Bergström, UPPSALA

Jaa verkligen :D

Anonym

okej dåra :)?

FlizanLizan

Hejsan



Äru sugen på en design så kostar bara mina designers 75 kr eller 100 :P

Sara - Only me

sv okej :)

va gör du sötis? <3

Mick - Gud hatar mig

schysst blogg, Kolla gärna in min blogg och få tipps på världens bästa mascara. Tipsa mig med ett bra tipps om en bra hud/hår vårds sida och jag länkar dig :)

已知 Mohammedi Al-debis™

sv: hehe jahp



hur mår du sötis?

MADDES

Vad kul tjejen. har du många expansion packs till sims3?

ellensjo

Hej! Allt bra? :D

Kram

daniella

sv. Tack =)

vad händer idag?

daniella

sv. Ja det är bra här, lite förkyld bara :)

boosse

tack, har röstat på dig med :)

angelica

sv åh tack! :)

ska sova hos pojkvännen :) du då?

♦ • . josefine

sv: jo det är helt okej :) mkt plugg bara!

okej det låter kul :D

Minna

sv: tack detsamma, är det du som har ritat på din? =D

josephine

sv: hehe jadå fast alla jobb har ju sina dåliga sidor också :) har du någon favvo hund ?kram

Madeleine

Jo ja! :) Pussss.


Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: