Sista inlägget för idag.

Sitter på bussen påväg till Skövde och tåget nu. Ska sova i Göteborg hos en kompis med en kompis - har APU hela nästa vecka, så vi börjar tidigare än vanligt. Inte okej!
Så detta blir det sista inlägget för idag.



Uppdateringen kommer nog va kass nästa vecka, iallafall under dagen då jag jobbar mellan 07.45 - 16.00 med en timmes rast mellan 12 & 13. Men men, får väl uppdatera då ;)

Vi hörs & sköt om er!



LORISSA LOVEBOMB

sv: städa och plugga blir det ikväll :) och äta och sova



hur är det idag.?

daniella

sv. vart i Göteborg? :)

jag gör inte så mycket, tar det lugnt.

Jossan♥

Sv: Okeej :)

Jossan♥

Sv: Okeej :)

angelica

sv ja verkligen! :)

c a r r o

Titta om det var du som vann dagens blogg! Om inte får du en ny chans snart! :)

lovisa

sv: allt bra idaG?:)

I D A/ Idaskeppstrom.blogg.se

Fin blogg, kika gärna in på min! :D

emmi

Snälla gilla min outfit här; http://www.minoutfit.se/outfit.php?id=78065

hade betytt så mycket för mig!!!

Becca

sv: bara fin fint :)

har din helg varit bra?? :D

Madeleine

Jag ska väl inte göra så speciellt mycket men skolan sen vara med vänner, plugga! Vad ska du göra i veckan? :) Pusss!

Jenny - tankar, foton & musik

Hoppas du har haft en bra helg=)

Nathalie

Roligt att du var med och tävlade i dagens blogg:D vinnaren finns nu uppe! Anmäl dig på nytt om du vill:D

http://liborius.blogg.se/2011/january/dagens-blogg-14.html#comment

Molly Bergström, UPPSALA

Hejsvejs :) hoppas du får en superbra måndag och en bra start på nya veckan!!!

GUEVACCI

sitter i skolan :P hur känns det och komma tillbaka till vardag igen?(:

GUEVACCI

härligt, är stel själv.. sitter för mkt vid datorn och är rätt skoltrött redan så kommer nog snart ta en dag paus från bloggen och villa massa :) vad gör du precis nu när du läser den här? ;P

nessie

Vänta förlåt vad fan skrev jag? haha;P



kram


Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: