Snaart hem!


Har engelska nu. Vi ska läsa en text om Religioner i England.
Efter engelskan ska jag ha matte och efter matten svenska.
Sen har jag traktorkörning och sen åker jag hem. Dock vet jag inte riktigt vilken buss jag inte vilken buss jag tar hem, beror helt på Anna.

Men nu ska jag läsa texten så att inte Sara blir arg på mig, eheheh.
Vi hörs!



puckotemma

sv; jodå, allt är bra med mig.

är allt bra med dig då :)?

Joel

Nja, mest skolan. Själv? :)

Anonym

söööt blogg :)

sannalitens.blogg.se

Svar: Okej :) Här är det bra. Vad ska du hitta på i helgen då? :)

lovisa

sv: det är bra:D sJ+

Madeleine

Va sjuk måndag & tisdag, onsdag skola torsdag skola, idag ledig. Ska åka och kröka snart :) Vad har du gjort i veckan? Pusss!

Molly Bergström

Desamma :D allt bra?

feztis

Aha okej då hann du med en hel del :)



Nja, jag har pluggat lite men annars har jag inga planer för dagen! Själv då?

Beatrice Jakobsson (foto)

sv: ja super gott :D!

Emmie

sv: tack :) Idag ska jag slutföra lite saker som jag har börjat på :P Händer det något roligt i helgen då? :)

josephine

sv: ne bara undra :p jag driver eget hunddagis. gillar du hundar ?

Sara

Var gärna med i dagens blogg på min blogg :)

michaela ♥

hahah riktigt kul :D


Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: