Städa?

Nu när inte VD går på tv så kan jag ju lika gärna fortsätta städa här.
Har en hel del kvar att städa. Kommer nog att få fortsätta imorgon så :>

Glöm inte ställa en fråga i frågestunden här!
Så hörs vi! :)



michaela ♥

Jo det är klart. Men tycker inte om lärare speciellt mycket, har blivit ganska felbehandlad med åren. Visst man skall inte dra alla över en kant men.. Sen har jag haft en tuff skolgång, missade hela nian ex. Gick på iv 1½ år, det var som ett dagis så jag är inte speciellt van vid stora skolarbeten och sånt (det mesta gör man ju i nian liksom) så :)

Matilda Sandén

Väldigt fin blogg måste jag bara säga =)

Anna

SV: Lyllobarn! :)

Anna

SV: Jag har internat , har du med de?

michaela ♥

Vad söt du är! Tack, desamma :))


Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: