Städdags!


Internat rummet  ~ packning inför hemfärd (jullovet)

Har skittråkigt just nu, så känner liksom inte för att sitta vid datorn något mer. Tror faktiskt att jag ska börja städa och packa. Börjar ju skolan om två dagar så då måste allt det vara klart. Känns bättre att göra så mkt som möjligt idag och se ha lite mer ledigt imorgon kanske.
Aja, får se hur mkt jag gör idag.

Vi hörs!



已知 Mohammed☆ Al-debis™

Har du haft en bra helg? :) ^.^ <3



btw: Följa varandra via bloglovin? ^^

已知 Mohammed☆ Al-debis™

Har du haft en bra helg? :) ^.^ <3



btw: Följa varandra via bloglovin? ^^

nicklas

hur dom ser ut? bilder menar du? :p

已知 Mohammed☆ Al-debis™

sv:Superkul att du är med och tävlar :) :P <3

okej, min har också var en bra helg :)



Har nu lagt till dig via bloglovin. Lägg du till mig :)

michaela ♥

ohja, äckliga jävlar.. :(

sandra. wicked.

Om du läser mitt senaste blogginlägg kommer du förstå hur jag känner där. Kram

KNORKAN

Fin header! Ska vi följas på bloglovin? Kram :)

sandra. wicked.

Om du läser mitt senaste blogginlägg kommer du förstå hur jag känner där. Kram

michaela ♥

Minst sagt.. Ne fyfan, hatar såna idioter..

nicklas

tack för dina frågor :)

michaela ♥

ja, bra det :')

michaela ♥

Det är en parfym ja :D

nicklas

allt bra då ? :D

Luu

Var med i min tävling där jag letar efter Sveriges bästa blogg - vinnaren blir länkad i en månad och får ett inlägg i bloggen som har 2000-3000 läsare om dagen =) Läser igenom alla bloggar som vill vara med från början till slut och grundar mitt beslut på det. Man kan även nominera en vän/favoritbloggare =)

nicklas

jo samma :)

MISS TILLY

Varför bor du på internat?


Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: