Tjolahopp!

Fikon åkte hem för en stund sen, så passar på att göra ett inlägg nu.

Göteborg var awesome igår. Vi hade faktiskt lite ombytta roller, jag och Fikon. I vanliga fall är det hon som shoppar mkt och jag brukar hitta något litet, men inte igår. Då var det jag som shoppade massor och hon hittade bara något litet. Ska visa upp lite senare vad jag köpte. (måste plåta grejerna först också..)
Vi var även förbi IKEA en sväng, köpte servetter till mamma - även ett ljus och ljushållare (överraskning). Själv inhandlade jag en termos och saxar.

Ikväll går både Vampire Diaries och Svärdet & Spiran på TV. Så kommer sitta framför TV:n mellan 20.00 och 23.10.
Var det någon annan som kollade på den nya serien Svärdet & Spiran på tv3 igår? En riktigt spännande serie om medeltiden i England, med häxor, munkar och allt som hör därtill.

Nu ska jag fota grejerna jag köpte igår och sen ska jag laga mat.
Vi hörs senare!



michaela ♥

Ne ^^

Anna

SV: 10 januari sj dÅ?

michaela ♥

Hela grejen med skola suger :) tycker bara att det praktiska är roligt & klassen ofc :)


Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: