Tredje dagen avklarad.

Idag har vi städat rent inne hos fåglarna. Storstädat alltså. Tanken var att fåglarna skulle vara ute den korta stunden som det tog att städa, men icke sa nicke. Det var nära -9 grader ute så de kunde inte vara ute. Men det hindrade inte oss från att städa. Så vi har städat bort allt spån, spolat, skrubbat och lagt in nytt spån, med fåglarna i burarna. En hel del flax blev det, men ingen fick fågelbajs på sig. Förutom jag, fast det fick jag när jag var inne i morse hos dem och tog hand om deras gamla mat. Snälla dem är va?



Vi fick greja med ormarna idag, *happy* - en kungspyton och en majsorm är vad vi har.
Anna-Lena (personal) tog även fram spindeln, äääcklig så det bara skriker om det! Jag vägrade hålla i den, men efter mkt om och men så pillade jag på dess bakre del och den var alldeles luden. Blääääääääh.
Grodorna kom även ut, Anna-Lena skulle visa oss hur dem lät så hon tryckte på magen (inte hårt) för att den skulle låta och sen gav hon den till mig. & det första den grodan gör är att kissa på mig. Snällt va?
Det är en försvarsgrej grodorna har, men ändå.
Så jag har både fått bajs och kiss på mig idag, Mmm..


Om en stund ska vi iväg och käka, potatisbullar (mums..) och sen ska jag sätta mig ner och plugga. Har historiaprov nästa vecka, så det är bara att bita ihop och börja plugga.
Om jag hinner så ska jag även pärla lite, (a)

Vi får höras senare :)



feztis

Haha de bråkar lite varje dag, mest om någon leksak.. men vissa dagar bråkar de mer och då är det inte så roligt :p

Mamsen

Ser att du haft en kul dag =)

tovesegnablogg.blogg.se

Varsågod, tack. :)

Nej sådär hur är det själv?:)

tovesegnablogg.blogg.se

Nej. ;(

okej synd. hoppas du inte blir det. :)

Jossan♥

Sv: Konståkning, okeej :)

feztis

hehe okej, ja det kan vara ganska jobbigt faktiskt :p



Vad ska du göra ikväll då?

josephine

sv: hehe okej :D vad gör du nudå? kram

tovesegnablogg.blogg.se

aa. :(

pauli

hittar du på idag då? :)

kram

Becca

sv: hihi okej! Jag skulle vilja jobba med data, design och layouts :D eller nåt med data iaf!

Eller helst av allt vinna en helvetes massa pengar så man slipper jobba ;) hihi..



har du haft en bra dag?? :D

~linnea

SV: JAPP :D

Såg att du också bor rätt nära gbg ? ;)

Linda

min dag har vatt helt underbar:D Din då?:D

ness

Gillar du harry p eller twilight?

kram

ness

Gillar du harry p eller twilight?

kram


Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: