v.3 - Back to school


Tidsinställt inlägg var'e här.

Sitter förhoppningsvis på bussen påväg till Vara & tåget nu. Men med tanke på isgatan utanför så vet man ju knappast om jag kommer med bussen eller inte. Enda positiva är att jag inte behöva ladda kortet på morgonen så i värsta fall så kan jag hoppa på påvägen.
Får uppdatera mer när jag kommer fram sen :)

Medans jag är borta kan ni ju alltid kika in dehär klippen
Kenya
Pirate

Vi hörs!




Mamsen

Ha ha det är klart att du ska vara på och köra isracing. Du kan få åka efter bilen ;)





Becca

sv: okej.. haha skrattade sjukt mycket åt Solsidan igår ;) snacka grymt program :b

Är du en morgon människa eller en nattuggla?? :D

Anna

SV: Tackar :) Hur är det med dig då? <3

felicia andersson :)

Hur är det att bo på internat? :)


Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: