Bleka håret

Godmorgon!
Jag ska alldeles strax sätta mig och låta mamma hjälpa mig att bleka mitt hår. Är lite svårt att göra det helt själv. När håret väl är blekt, blont och fint så ska den rooosa fina färgen i :)
Annars har jag inga planer för dagen, ska ev. åka till pappa igen (beroende på om vi åker till Liseberg imorgon eller ej, beror helt på vädret!).

Anledningen till att jag inte bloggar särskilt mkt och inte svarar på kommentarer är för att jag är så upptagen med mitt "projekt". Men jag håller iallafall på att svara på era kommentarer nu. Och så ska jag självklart bättra mig.. :)



boosse

projekt. tell me tell me tell me tell me!



du är så slt i ditt rosa hår :) även i blont!

Emma

sv; Så lite så :)

boosse

haha tycker nog att den INTE pasar i ditt rum då :)

tack så mycket sötnos!

men men jag är ju din moster!

EMMAS!

hihi japp :d

lovisa

Hej har du haft en bra start på veckan?:)

Just nu har jag en tävling där du har chans att vinna en helt valfri vara, du kan välja bland allt från väskor till badmode, skor, jackor, smycken, plånböcker, tracksuits osv, av märken såsom ed hardy, chanel, dior, converse och många fler!



det enda du behöver göra för att delta är att kommentera att du är med samt länka till varan du vill vinna! om du vill delta eller läsa mer; klicka här: http://lavitadilovisa.blogg.se/2011/july/vinn-valfri-vara.html#comment

☆ MYMiC ☆

bara bra, själv då?

Michaela ♥

Har fortfarande inte ringt upp dig :$

Mathilda

ooh~ Roosa, det låter fint det. Blir det någon lila slinga i? ;D

Anna

samma här :/



Skönt, samma här <3

Adara Magazine - din bloggtidning på nätet!

Hoppas det blir bra med blonderingen! =)



sv: aaw.. jag som ville veta vad projektet är NU! :P


Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: