H&M

Fick mitt paket från H&M idag, bara en vecka försent..
Och då är inte ens allt med, utan det saknas endel som kommer i slutet av månaden. Bravo!
Vad som ligger i paketet visar jag imorgon, då jag inte orkar ta kort på allt och lägga in i datorn idag.
Lat? Jag vet :)

Vad ska jag göra ikväll då?
Det är det ingen som vet XD
Kanske kollar på en film, provar kläder, skriver namnskyltar, pärlar eller vad som helst :)


Mina senaste pärlplattor.

Vad ska ni göra ikväll då? :)



EMMAS!

SV: haha ah eller hur :D

Adara Magazine - din bloggtidning på nätet!

Åh vad fint! Blev fett sugen på att hålla på med pärlplattor, men har inte det hemma här.. :(

Typiskt med paketet från H&M asså!! :O



- ja sminkförvaringen från IKEA är super!! <3 Älskar den! hihi

Maria

-Tack så mycket :)

Allt bra?

Hanna

ha en bra kväll!=)

/hannazlife

Sofia

fina pärlplattor :) gör du smycken av de eller något annat? xD

Ebba Isaksson [foto]

Åh tack så mycket ! :)

Hanna ♥ Foto & Me

sv: tack ska du ha :)

ELLEN

Fyndsugen? Då är du välkommen att kolla in min bloppis! Där säljs allt mellan kavajer, skor, ytterplagg och innekläder av god kvalitet! Mycket retro/second hand finns att hitta! Nu i dagarna har jag även fyllt på med varor, samt sänkt priset på allt!



Mvh Ellen, http://ellensbloppis.blogg.se

Mamsen

Tack allt fint som jag fick =)


Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: