Mot jobbet

Sätter mig strax på cykeln och drar iväg till jobbet. Jobbar till fem och sen ska jag förbi apoteket innan jag åker hem, hoppas även på att min paket kommer idag - för då hämtar jag det också. Wiiiiiiie!



Michaela ♥

Ja, det tycker jag verkligen <3 saknar dig riktigt mycket :(

WADUP!

- ville bara önska dig en trevlig helg!

thilda

sv: Jag "råkade" äta upp den ^^

Alexandra - Uppsalas största blogg

Hej :) jag har en tävling där du kan vinna ett valfritt märkesplagg/produkt från bla converse, gucci, louis vuitton, victorias secret osv!



Det vore jättekul om du var med :)

Det är bara klicka här på länken för att komma till tävlingen;

http://vadfanskajagheta.se/2011/july/tavling-juli-vill-valfritt-markesplagg.html

Adara Magazine - din bloggtidning på nätet!

Hoppas ditt paket kom! =)



sv: Hoppas du gillar designen trots att det inte blir någon av de bakgrunderna du röstade på! =) <3


Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: