Titta, jag är en blåsfisk!




Julia Fälling

Sötis!

Sv; Menar du att det var finare innan, eller lika fint både och? Hehe :) Ja det ser annorlunda ut i verkligheten.. Så är det väl nästan alltid, med allt!

Julia Fälling

Sv; Hehe okej, tack! :) Ja men precis, så jag tänker. Sen när skolan börjar så färgar jag nog till brun-rött igen, för det tycker jag är galet snyggt! :D

Isabelle Palmgren

gjort nåt kul idag

Isabelle Palmgren

Oki bara tagit det lungt:) Nårga planer för sommarn?:)

Princess<3

Svar; tack! ja det är ganska bra :)

BELLY ♥

Sv: Jag vet! love it ♥ :D

Najma

Hejhej riktigt söt blogg , va har du haft för dig idag då? :)

cassandra

SV: okej, det är lugnt! Samma här, har så mycket man ska göra och ändå är det inget som jag själv vill göra.



Haha, söt bild! :D Allt bra idag med "blåsfisken" :P

Julia Fälling

Sv; Åh tack! :) Jag är blond i grund och botten. Verkligen riktigt blond! Blond långt lockigt hår hade jag tills jag var ungefär 11 år då det blev förändring. Ibland kan jag ångra att jag klippte bort lockarna, men aldrig att jag färgade det :)

Emma

Sv: jotack, de e bra :)

emma - göteborgs stolthet ;)

Sv: japp :)

följa varann via bloglovin? :)


Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: