Äntligen update?

Wow, äntligen en inlägg tänker ni nu va?
För ungefär en vecka sen skrev jag att jag inte hade någon blogglust, det har jag inte haft på ett tag nu. Men den börjar så sakta komma tillbaka nu. I måndags började jag ju även jobba, så har haft fullt upp på dagarna.

När Emil och Mikael va här så kollade vi på ett par bra filmer, bland annat The Gravedancers från 2005. Vi hoppade till ett par gånger, dock så slutade den så dåligt! Slutet gjorde den verkligen overklig, annars hade den varit trovärdig.
Filmen handlar om två killar och en tjej som efter en begravning sitter på en "pub" och dricker. De bestämmer sig för att ta ett sista farväl på kyrkogården och hittar ett brev på graven med en text på, utan avsändare. De dricker sig allt fullare, spelar hög musik och dansar på gravarna. Allt eftersom tiden går händer det märkliga saker runt omkring dom, pianot spelar av sig själv - fotsteg av eld dyker plötsligt upp på golven och dörrar öppnas. De förstår först inte varför, men sen börjar de sakta förstå.. Hur ska de överleva, innan tiden tar slut?

Vi kollade även på Dum och Dummare, de är såå sköna!
Harry och Lloyd in my heart forever!

Annars har det inte hänt så mkt sen jag uppdaterade sist. Jag har som sagt börjat jobba, så jag jobbar denna vecka och nästa. Sen är det ju dags att börja packa och sen börjar jag skolan igen.

Föresten, jag tog ju bort min tandställning igår - har dock inte lagt in några bilder än. Så bilder får ni någon annan dag. :)

Hur leker livet för er då? :)





Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: